duminică, 17 aprilie 2016

Cum procedez: pun banda asta sau silicon sanitar?


 

Aveam de rezolvat o problema simpla (adica, asa credeam la inceput): sa acoperim spatiul ramas intre marginea cazii si faianta. 
La sfatul unui meserias am cumparat o banda adeziva pentru cada - cea din imagine. Din ce mi s-a spus  si ce am citit am inteles ca e ok sa o lipesc pe asta si problema e rezolvata.

    Pana aici problema era simpla, rezolvarea parea a fi la fel, dar... in loc sa ma apuc de treaba, m-a apucat cheful de discutii teoretice si am mai vorbit cu un meserias. Care mi-a recomandat metoda clasica, de etansare cu silicon sanitar.
    Avantul meu intelectual nu s-a oprit aici. Daca tot beneficiam de doua pareri diferite, am solicitat-o si pe a treia. Al treilea instalator m-a luminat total: ca sa impac si capra si varza, ar trebui sa le pun pe amandoua!
    Asa ca acum am intrat de tot in ceata.

   Daca ati avut experiente similare, va rog sa ma ajutati cu un sfat: aleg prima varianta, pe a doua, sau le combin pe ambele in varianta a treia?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu